Пропускане към основното съдържание

Кои книги са ми в TBR списъка

Здравейте, приятели! Не съм писал от повече от месец, защото започнах университет и просто нямам много време, а когато имам чета и не мога да се навия да пиша. Реших плавно да се върна към писането и започвам с такава публикация. Ревю ще направя малко по-късно, само да завърша сегашната - "Цифрова крепост" от Дан Браун. Дали ревюто да е на тази или на следващата? Кажете ми в коментарите.

Толкова с пролога. Искам да премина към същинската част. TBR-а ми не е много дълъг, само 6 книги са. Имам ги още от последната промоция на Сиела, а сега е поредната... Две от тях са ми изпратени от издателство Skyprint, за които им благодаря много! Започвам първо с тях защото са малко, а те са:



Една от най-четените книги на света е, а написана от момиченце на само 12 години. Чувал съм много хубави неща за нея и имам големи очаквания. Очаквам да ми повлияе по положителен начин и да промени светогледа ми. Тъй като тя е по-скоро дневник, ще ми е много интересно да надниква в живота на подрастващо момиче. Да разбера начина по който вижда света около нея и да науча мислите и за самата нея, за хората около нея и за... войната.





"Малките неща" - Анди Андрюс

Да ви кажа честно, не бях чувал за Анди Андрюс преди да получа тази книга. Тя е приложна психология, книга, която има за цел да те научи да забелязваш малките неща около теб. Детайлите. За това колко е важно да им обръщаш внимание и да разбираш сигналите. Определено ще е полезна. Чел съм други приложна психология книги и намирам жанра за интересен и полезен. Мисля, че няма да остана разочарован.






"Монахът" - Матю Грегъри Луис и "Дракула" - Брам Стокър

Това са две от книгите, които чакам да започна с нетърпение. Обаче в същото време се притеснявам изключително много, че може да ми дойдат тежки и да не мога да ги свърша. Кориците са просто невероятни и също са допринесли за закупуването им. Като свърша с Дан Браун, ще започна една от тези двете, тъй като е Хелуин, а какво по-яко от това да четеш тематични книги? Но не знам коя да е... Помощ!



"Сол при солта" - Рута Сепетис

Спечелила Goodreads Choice 2016, "Сол при солта" е изключително харесвана книга. След като разбрах за какво става дума, очаквам много тъга от нея, даже бих казал сълзи, но не плача на книги. От информацията за историческия случай разбирам, че трагедията е била огромна и се учудвам как така не е известна колкото "Титаник". Аз лично не бях чувал за нея преди да срещна книгата. 99% съм сигурен, че ще ми хареса и няма да остана разочарован.





"Snow like ashes" - Sara Raasch

Тази книга все още не е преведена на български. Доколкото знам, става дума за някакви сезонни кралства (пролетно кралство, лятно кралство и т.н.), които воюват помежду си. Зимното кралство е било завладяно от някое друго, поробено и оставено без магия и монарх. Разбира се сюжетът ще е някой да си спечели кралството обратно... предполагам. Част от трилогия е, с много красиви корици и много интересни заглавия. Предполагам, че има много фантастични елементи с много битки и приключения.




Толкова с моя TBR списък. Надявам се да ви е било интересно. Кои са книгите във вашия списък, можете да споделите в коментарите. Чао чао! :)

Коментари

  1. Доста са😂😂Като за начало да приключа Дворовете,след това се захващам с другата поредица на Сара Дж. Маас и после не знам😂😂😂

    ОтговорИзтриване
  2. Значи... Това е първият списък, който виждам и ми е трудно да кажа, че има книга, която искам да чета. Е, добре де... Много ми се искаше да опитам с Анди Андрюс и най-новата му преведена книга, но ах... Колко много книги ме чакат!

    И все пак. Ще чакам мнение за книгата на Андрюс. Няма веднага да се изтърча (преброих книгите и се оказва, че ме чакат 12 книги + тази, която чета в момента :( ), но в зависимост от твоето мнение, ще преценя дали въобще да посягам. Понякога човек трябва да отсява...

    Успех и се надявам да не изчезнеш отново!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Как така "първият списък, който виждаш"? Ще ми отнеме време да стигна до Андрюс, но тя е тънка и има вариант да я чета паралелно с някога друга. Ще напиша ревю възможно най-скоро след като я прочета и ще се опитам да не изчезвам :D

      Изтриване
    2. Извинявай, насмела съм си мисълта. Исках да кажа, че това е първият списък, който виждам и от който ми е трудно да извадя заглавие, което бих искала да прочета. Повечето уцелват с 2-3 книги, а ти четеш почти изцяло различна от мен литература.

      Изтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации от този блог

Препоръки за намалението на Ciela

Здравейте, приятели! Наближава многоочакваната дата 3-ти март. Освен национален празник, този ден значи още нещо за нас - читателите. Всички знаем и очакваме намалението на Ciela с 50% отстъпка на всичките им книги, затова реших да напиша публикация свързана с това. Публикацията ще е просто списък с книги, които съм прочел и препоръчвам и такива, които аз мисля да купувам. Ще се радвам да прочета в коментарите и вашия списък с книги, които обмисляте да купите. Кой знае - може аз или някой друг също да решим да я купим! П.П. Оценките са от Goodreads, в скала до 5. Ще започна с някои мои любими. Това са: 1. "Аристотел и Данте откриват тайните на вселената" - Бенджамин Алире Саенц 4.35⭐ 2. "Кутия за птици" - Джош Малерман  3.98⭐ 3. "Сол при солта" - Рута Сепетис  4.36⭐ 4. "Скандинавска митология" - Нийл Геймън 4.1⭐ 5. "Всяка сутрин пътят към дома става все по-дълъг" - Фредрик Бакман  4.28⭐ Ред е н

Ревю: "Аристотел и Данте откриват тайните на вселената" - Бенджамин Алире Саенц

Привет, приятели! Ето го най-накрая първото ми ревю в блога. Избрах тази книга, защото аз лично я обожавам. А именно "Аристотел и Данте откриват тайните на вселената" от Бенджамин Алире Саенц, на издателство "Dejabook". Напоследък е много нашумяла и всички пишат за нея, но какво да се прави? Човек като я прочете, няма как да не се впечатли и да не изкаже едно мнение. Нека започна като госпожата ми по биология, както когато обясняваше нещо. Винаги е казвала, че се започва отвън навътре, затова и аз ще започна с корицата. Вижте я само! На мен повече ми харесва английската корица, заради тези завъртулки и дудъли, а и тя загатва повече за историята, отколкото българската. Но и българската никак не е зле! И двете корици ме радват изключително много.  Изборът за гледна точка на разказване много ми допада. Казвам това, защото тинейджъри като Ари не са рядкост. Той е затворен в себе си, притеснителен и необщителен. Все още неориентиран, той не познава себе си

Ревю: "Малките неща" - Анди Андрюс

Здравейте, приятели. В това неделно ревю ще ви говоря една малка книжка, която може да окаже голямо влияние върху начина ви на мислене и следователно живота ви. Книгата е "Малките неща" на Анди Андрюс, за която благодаря на Skyprint , че ми предоставиха възможност да я прочета! Книгата е написана по много забавен начин, тъй като авторът е бил комик. Чете се много лесно и на един дъх. Хем забавно, хем научавате нови неща - с един куршум два заека. Целта на книгата е да ни научи как да виждаме и обръщаме внимание на малките неща в живота ни. Много често пренебрегваме тези неща, които в последствие оказват влияние на живота ни. Ако се научим да ги забелязваме, те пак ще оказват влияние, но по начин, който ние искаме. Хубавото е, че книгата не съдържа само факти, от които да ни стане скучно, но и истории от автора, които ни помагат да съотнесем тези факти към живота. В историите е изложено влиянието на тези малки неща. Например как заради една шестнадесета от инча можеш д