Пропускане към основното съдържание

5 мрачни книги за месеца на ужаса

Здравейте! Наближава един от най-интересните празници през годината, а именно Хелоуин. Предполагам,че повече сме вече на вълна хорър и се зачудих защо да не предложа някои книги, от които да настръхнете? Ето пет страшни книги, които да ви потопят в мрачната атмосфера на предстоящия празник.

1."Кутия за птици" - Джош Малерман
Това беше първият ми досег с Малерман и все още е най-страшната от книгите му, които съм чел. Представете си, че изведнъж се появяват същества на земята, които като ги видите губите разсъдъка си и започвате да убивате хората около вас докато не остане никой и не се самоубиете. А сега си представете, че сте с вързани очи през цялото време и нямате никаква идея как да се справите с тези същества.
Книгата е мистериозна, а атмосферата подтискаща. Обещавам ви, че след като я прочетете ще ви е страх да гледате навън през прозореца. Силно препоръчвам на любителите на непознатото.


2. "Демонологът" - Андрю Пайпър
Не съм фен на тази книга, но честно казано не е толкова лоша. Всъщност има доста стряскащи моменти и събития, които са описани така, че да ви се стори, че всичко това се случва на вас. Не харесвам когато историята е написана в сегашно време, но тук това доста допринася за усещанията. Кратка обиколка около света, паранормални явления, срещи с демони и духове на мъртъвци. Препоръчвам на любителите на паранормалното. Можете да прочетете ревюто ми за нея ТУК


3. "Мъглата" - Стивън Кинг
В сравнение с другите книги на Кинг, тази е доста кратка, но не по-малко страшна. Тук думи не са нужни. Всички знаем за Кинг!
Когато мъглата се спусне, не знаеш какво има в нея. Силуетът, който виждаш, може да е на човек, бягащ, за да спаси живота си. Може е труп на човек, който не е тичал достатъчно бързо, а може и да е на съществото, убило човека. Съществата дебнат в мъглата. А ако на Хелоуин се спусне мъгла, по-добре стой вкъщи и се пази! Можете да прочетете ревюто ми за нея ТУК


4. "Вампирът Лестат" - Ан Райс
Нямам как да се разминем без вампири, разбира се. Това не е единствената книга за вампири на Ан Райс, но избрах нея, за да видите хищника във вампира. Тази е книга втора от поредицата "Хрониките на вампира", но я препоръчвам, защото мисля, че може да се чете и отделно.
За мен тази книга беше по-вълнуваща от първата, тъй като тук се разказва историята на Лестат. За разлика от Луи, той не е милостив като него, следователно има много повече жертви и кървави сцени в тази книга.
Силно препоръчвам на любителите на истинските вампири!


5. "Дракула" - Брам Стокър
Признавам, това е грешка, която съм допуснал, но ще я поправя. Като
споменах вампири, просто няма как да не спомена и тази класика! А грешката ми е, че все още не съм я чел. Аз харесвам вампири, харесвам и класики. Много искам да прочета и тази, но не мисля, че ѝ е време. Мисля, че ако я подхвана сега ще остана разочарован, заради начина на писане. Може да греша, но не ми се рискува. Ще се радвам да чуя вашето мнение за книгата.

Това са петте книги, които препоръчвам, за един по-страшен октомври. А кои ще препоръчате вие?

Коментари

Популярни публикации от този блог

Препоръки за намалението на Ciela

Здравейте, приятели! Наближава многоочакваната дата 3-ти март. Освен национален празник, този ден значи още нещо за нас - читателите. Всички знаем и очакваме намалението на Ciela с 50% отстъпка на всичките им книги, затова реших да напиша публикация свързана с това. Публикацията ще е просто списък с книги, които съм прочел и препоръчвам и такива, които аз мисля да купувам. Ще се радвам да прочета в коментарите и вашия списък с книги, които обмисляте да купите. Кой знае - може аз или някой друг също да решим да я купим! П.П. Оценките са от Goodreads, в скала до 5. Ще започна с някои мои любими. Това са: 1. "Аристотел и Данте откриват тайните на вселената" - Бенджамин Алире Саенц 4.35⭐ 2. "Кутия за птици" - Джош Малерман  3.98⭐ 3. "Сол при солта" - Рута Сепетис  4.36⭐ 4. "Скандинавска митология" - Нийл Геймън 4.1⭐ 5. "Всяка сутрин пътят към дома става все по-дълъг" - Фредрик Бакман  4.28⭐ Ред е н

Ревю: "Аристотел и Данте откриват тайните на вселената" - Бенджамин Алире Саенц

Привет, приятели! Ето го най-накрая първото ми ревю в блога. Избрах тази книга, защото аз лично я обожавам. А именно "Аристотел и Данте откриват тайните на вселената" от Бенджамин Алире Саенц, на издателство "Dejabook". Напоследък е много нашумяла и всички пишат за нея, но какво да се прави? Човек като я прочете, няма как да не се впечатли и да не изкаже едно мнение. Нека започна като госпожата ми по биология, както когато обясняваше нещо. Винаги е казвала, че се започва отвън навътре, затова и аз ще започна с корицата. Вижте я само! На мен повече ми харесва английската корица, заради тези завъртулки и дудъли, а и тя загатва повече за историята, отколкото българската. Но и българската никак не е зле! И двете корици ме радват изключително много.  Изборът за гледна точка на разказване много ми допада. Казвам това, защото тинейджъри като Ари не са рядкост. Той е затворен в себе си, притеснителен и необщителен. Все още неориентиран, той не познава себе си

Ревю: "Малките неща" - Анди Андрюс

Здравейте, приятели. В това неделно ревю ще ви говоря една малка книжка, която може да окаже голямо влияние върху начина ви на мислене и следователно живота ви. Книгата е "Малките неща" на Анди Андрюс, за която благодаря на Skyprint , че ми предоставиха възможност да я прочета! Книгата е написана по много забавен начин, тъй като авторът е бил комик. Чете се много лесно и на един дъх. Хем забавно, хем научавате нови неща - с един куршум два заека. Целта на книгата е да ни научи как да виждаме и обръщаме внимание на малките неща в живота ни. Много често пренебрегваме тези неща, които в последствие оказват влияние на живота ни. Ако се научим да ги забелязваме, те пак ще оказват влияние, но по начин, който ние искаме. Хубавото е, че книгата не съдържа само факти, от които да ни стане скучно, но и истории от автора, които ни помагат да съотнесем тези факти към живота. В историите е изложено влиянието на тези малки неща. Например как заради една шестнадесета от инча можеш д